-
1
SPONSORSHIP-LINKED MARKETING: OPENING THE BLACK BOX
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
2
The effects of consumer knowledge on responses to event sponsorships
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
3
Exploring Managers' Perceptions of the Impact of Sponsorship on Brand Equity
Veröffentlicht in Journal of advertising
VolltextArtikel -
4
The impact of congruence in cause marketing campaigns for service firms
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
VolltextArtikel -
5
Brand equity's influence on responses to event sponsorships
Veröffentlicht in The journal of product & brand management
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Repositioning a University through NCAA Division I-A Football Membership
Veröffentlicht in Journal of sport management
VolltextArtikel -
11
Repositioning a University Through NCAA Division I-A Football Membership
Veröffentlicht in Journal of sport management
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Hepatocyte growth factor/MET in cancer progression and biomarker discovery
Veröffentlicht in Cancer science
VolltextArtikel -
19
Predictive correlates of response to the anti-PD-L1 antibody MPDL3280A in cancer patients
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
20