-
1
A Critical Assessment of Dewey's Attack on Dualism
Veröffentlicht in Journal of educational thought
VolltextArtikel -
2
A Pilot Study of a Cultural-Historical Approach to Teaching Geometry
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
3
Discussion Article: Disciplinary Boundaries for Creativity
Veröffentlicht in Creative education
VolltextArtikel -
4
Mathematics Masterclass: Is Mathematics Discovered or Invented?
Veröffentlicht in Mathematics in school
VolltextArtikel -
5
Problems with Fallibilism as a Philosophy of Mathematics Education
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
6
-
7
Special Issue on History and Philosophy of Mathematics in Mathematics Education
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Conceptual Change through the Lens of Newtonian Mechanics
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Teaching the Conceptual Revolutions in Geometry
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
15
Mathematics Masterclass: Is Mathematics Discovered or Invented?
Veröffentlicht in Mathematics in school
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Can We Speak of Alternative Frameworks and Conceptual Change in Mechanics?
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
20
The Latest Research on Conceptual Change from Developmental Psychology
Veröffentlicht in Science & education
VolltextReview