-
1
-
2
Situational interest and academic achievement in the active-learning classroom
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
3
-
4
The relation between individual interest and knowledge acquisition
Veröffentlicht in British educational research journal
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
The process of problem-based learning: what works and why
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
A Psychological Foundation for Team-Based Learning: Knowledge Reconsolidation
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Situational interest and learning: Thirst for knowledge
Veröffentlicht in Learning and instruction
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Team-Based Learning Analytics: An Empirical Case Study
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
19
-
20
Implementation of team-based learning on a large scale: Three factors to keep in mind
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel