-
1
National patterns of codeine prescriptions for children in the emergency department
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Improving Handoffs: Teaching beyond “Watch One, Do One”
Veröffentlicht in Journal of hospital medicine
VolltextArtikel -
5
I-PASS Mentored Implementation Handoff Curriculum: Frontline Provider Training Materials
Veröffentlicht in MedEdPORTAL
VolltextArtikel -
6
-
7
Using the Electronic Health Record to Identify Practice-Based Learning Opportunities
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel -
8
-
9
I-PASS Mentored Implementation Handoff Curriculum: Implementation Guide and Resources
Veröffentlicht in MedEdPORTAL
VolltextArtikel -
10
Changes in Medical Errors after Implementation of a Handoff Program
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
11
I-PASS Mentored Implementation Handoff Curriculum: Champion Training Materials
Veröffentlicht in MedEdPORTAL
VolltextArtikel -
12
Doctors Also Need Sleep: Is It Time to Take Another Look at Our ROSTERS?
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
The “Zing Factor” - Factors Used By Faculty to Identify the Best Pediatric Residents
Veröffentlicht in Academic pediatrics
VolltextArtikel -
17
QI Olympics: A Game-Based Educational Activity in Quality Improvement
Veröffentlicht in MedEdPORTAL
VolltextArtikel -
18
-
19
Use of Wiki-Based Technology to Document Resident-Driven QI Projects
Veröffentlicht in Academic pediatrics
VolltextArtikel -
20