-
1
-
2
Consumer transits and religious identities: towards a syncretic consumer
Veröffentlicht in Journal of marketing management
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Populism in Venezuela: When Discourse Derails Institutionalized Practice
Veröffentlicht in Society (New Brunswick)
VolltextArtikel -
6
-
7
Tourism research with ‘double-eyes’: A selfless epistemology
Veröffentlicht in Annals of tourism research
VolltextArtikel -
8
From Modernism to Populism – art as a discursive mirror of the nation brand
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
9
The brand-wagon: emerging art markets and the Venice Biennale
Veröffentlicht in Marketing intelligence & planning
VolltextArtikel -
10
-
11
The art of branding - lessons from visual artists
Veröffentlicht in Arts marketing (Bingley, England)
VolltextArtikel -
12
-
13
Guest editorial: Sacred journeys: moving in, out and around sacred spaces
Veröffentlicht in Qualitative market research
VolltextArtikel -
14
-
15
Ruchir Sharma, Breakout Nations (2013)
Veröffentlicht in Markets, globalization & development review
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20