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Further Refinement of the Subsonic Doublet-Lattice Method
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Methods for Calculating the Subsonic Aerodynamic Center of Finite Wings
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Aeroelastic effects on the B-2 maneuver response
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Further Convergence Studies of the Enhanced Doublet-Lattice Method
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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The Myth of the High-Order-Lifting-Surface Method
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Comment on 'A new solution method for lifting surfaces in subsonic flow'
Veröffentlicht in AIAA journal
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Improving the Convergence of the Doublet-Lattice Method Through Tip Corrections
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Aeroelastic divergence of unrestrained vehicles
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Aerodynamic lag functions, divergence, and the British flutter method
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Unrestrained Aeroelastic Divergence in a Dynamic Stability Analysis
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Structural Dynamics and Quasistatic Aeroelastic Equations of Motion
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Wing-Body Aerodynamic Interaction
Veröffentlicht in Annual review of fluid mechanics
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Spanwise distribution of induced drag in subsonic flow by the vortexlattice method
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Response of B-2 aircraft to nonuniform spanwise turbulence
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Comment on "Effect of Stabilizer Dihedral and Static Lift on T-Tail Flutter"
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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