-
1
-
2
Developing an item pool for CBT: a practical comparison of three models of item writing
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
3
Using basic science subject tests to identify students at risk for failing step 1
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
4
Identifying students at risk for poor performance on the USMLE Step 2
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
The effects of psychiatry clerkship timing and length on measures of performance
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
8
-
9
Performance of the class of 1994 in the new era of USMLE
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
The Impact of Postgraduate Training and Timing on USMLE Step 3 Performance
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
A "new" item format for assessing aspects of clinical competence
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
15
The effects of psychiatry clerkship timing and length on measures of performance
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Examinees' perceptions of factors influencing their performance on USMLE Step 2
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel