-
1
-
2
Developing an item pool for CBT: a practical comparison of three models of item writing
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
3
Using basic science subject tests to identify students at risk for failing step 1
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
4
-
5
Examinees' perceptions of factors influencing their performance on USMLE Step 2
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
6
Identifying students at risk for poor performance on the USMLE Step 2
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
The effects of psychiatry clerkship timing and length on measures of performance
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
10
Performance of the class of 1994 in the new era of USMLE
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
A "new" item format for assessing aspects of clinical competence
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
The effects of psychiatry clerkship timing and length on measures of performance
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20