-
1
-
2
A plea for the proper use of criterion-referenced tests in medical assessment
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
3
A new look at resits: are they simply a second chance?
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextArtikel -
4
-
5
Improving progress test score estimation using Bayesian statistics
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Beyond assessment: Feedback for individuals and institutions based on the progress test
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
10
'I'm pickin' up good regressions': the governance of generalisability analyses
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
Choosing and designing knowledge assessments: Experience at a new medical school
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
Adaptation of medical progress testing to a dental setting
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
14
-
15
High-Precision Multiphoton Ionization of Accelerated Laser-Ablated Species
Veröffentlicht in Physical Review X
VolltextArtikel -
16
Empathy Levels in Canadian Paramedic Students: A Longitudinal Study
Veröffentlicht in Irish Journal of Paramedicine
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Difficult decisions for progress testing: How much and how often?
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
20
Evaluating computer-based assessment in a risk-based model
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextArtikel