-
1
-
2
Strategic Approaches to Lodging Excellence
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
3
Creating visible customer value
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
4
-
5
Building customer loyalty
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
6
Sustaining Competitive Advantage
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
7
Surprisingly Simple Routes to the Top
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Best practices in the U.S. lodging industry
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
11
Managing for excellence
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Data-base Marketing: Building Customer Profiles
Veröffentlicht in The Cornell hotel and restaurant administration quarterly
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Environment behavior training for mid-career tourism professionals
Veröffentlicht in Revue de tourisme
VolltextArtikel