-
1
-
2
Conceptualizing the curriculum enactment process in mathematics education
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
3
Conceptualizing teachers’ interactions with resources in crossing languages and cultures
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
4
The multimodality of lesson guides and the communication of social relations
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
5
Navigating multiple languages and meanings in cross-cultural research on teachers’ resource use
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
The influence of curriculum material design on opportunities for student learning
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
11
Examining resources and re-sourcing as insights into teaching
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Teaching Fractions in Elementary School: An Observational Study
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20