-
1
-
2
Funcionamiento ejecutivo temprano en niños con dificultades matemáticas persistentes
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Early motivation toward learning and performance reader: longitudinal study
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Influence of early numeracy skills on later performance
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
11
Executive functioning and reading comprehension at the end of primary education
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
12
Executive functioning in students with different levels of reading comprehension
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
13
-
14
Funcionamento executivo e desempenho matemático: um estudo longitudinal
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
15
-
16
Motivational characteristics of preschools with low mathematical performance
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
17
Motivación y estilo atribucional sobre el rendimiento académico en Educación Infantil
Veröffentlicht in INFAD (Barcelona)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20