-
1
-
2
Touch‐Talk‐Text: Science Practices and Language for Reading Comprehension
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
3
-
4
How prior knowledge affects word identification and comprehension
Veröffentlicht in Reading & writing
VolltextArtikel -
5
Functional brain changes in presymptomatic Huntington's disease
Veröffentlicht in Annals of neurology
VolltextArtikel -
6
-
7
REVOICING: A Tool to Engage All Learners in Academic Conversations
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Identity Construction in Elementary Readers and Writers
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
11
Eye movements when reading disappearing text: is there a gap effect in reading?
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
12
A longitudinal investigation of prosodic sensitivity and emergent literacy
Veröffentlicht in Reading & writing
VolltextArtikel -
13
Adult Age Differences in Effects of Text Spacing on Eye Movements During Reading
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
14
-
15
Diffuse abnormality of low to moderately organized white matter in schizophrenia
Veröffentlicht in Brain connectivity
VolltextArtikel -
16
-
17
Binocular coordination of eye movements during reading
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
18
-
19
Binocular Coordination of the Eyes during Reading
Veröffentlicht in Current biology
VolltextArtikel -
20