-
1
-
2
Beyond "formative": assessments to enrich student learning
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
3
-
4
Beyond the single answer: a process-oriented exam for science students
Veröffentlicht in FEMS microbiology letters
VolltextArtikel -
5
-
6
Matters of Taste: Bridging Molecular Physiology and the Humanities
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
7
-
8
Answering Huxley: "now" students take a "then" exam
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
9
On Being Examined: Do Students and Faculty Agree?
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
10
-
11
Steps to Pluripotent Learning: Provocative Teaching
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
12
Teaching Undergraduates the Process of Peer Review: Learning by Doing
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
The UNSIN Project: Exploring the Molecular Physiology of Sins
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
16
Back to the future? Active learning of medical physiology in the 1900s
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
17
-
18
Effort and trust: the underpinnings of active learning
Veröffentlicht in Advances in physiology education
VolltextArtikel -
19
-
20