-
1
Fast Parallel Evaluation of Exact Geometric Predicates on GPUs
Veröffentlicht in Computer aided design
VolltextArtikel -
2
-
3
Efficient viewshed computation on terrain in external memory
Veröffentlicht in GeoInformatica
VolltextArtikel -
4
GPU-Accelerated Multiple Observer Siting
Veröffentlicht in Photogrammetric engineering and remote sensing
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
A linear time algorithm to compute the drainage network on grid terrains
Veröffentlicht in Journal of hydroinformatics
VolltextArtikel -
9
-
10
New Visualization Method to Evaluate Erosion Quantity and Pattern
Veröffentlicht in Geotechnical testing journal
VolltextArtikel -
11
-
12
PinMesh—Fast and exact 3D point location queries using a uniform grid
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
13
Completing Fragmentary River Networks via Induced terrain
Veröffentlicht in Cartography and geographic information science
VolltextArtikel -
14
Completing fragmentary river networks via induced terrain
Veröffentlicht in Cartography and geographic information science
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Implementing Simulation of Simplicity for geometric degeneracies
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel