-
1
-
2
Assistive Technology for Higher Education Students with Disabilities: A Qualitative Research
Veröffentlicht in Digital
VolltextArtikel -
3
Gamification and Advanced Technology to Enhance Motivation in Education
Veröffentlicht in Informatics (Basel)
VolltextArtikel -
4
Computational Characterization of Activities and Learners in a Learning System
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Trajectory-Based Morphological Operators: A Model for Efficient Image Processing
Veröffentlicht in TheScientificWorld
VolltextArtikel -
10
Teaching as a fractal: from experience to model
Veröffentlicht in Education in the knowledge society
VolltextArtikel -
11
-
12
Virtual Reality Learning Activities for Multimedia Students to Enhance Spatial Ability
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
13
Dashboard for Evaluating the Quality of Open Learning Courses
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Measuring the difficulty of activities for adaptive learning
Veröffentlicht in Universal access in the information society
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20