-
1
Qualitative and quantitative feedback in the context of competency-based education
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
2
Back to the future: Celebrating 40 years of academic achievement in medical education
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
3
Trends in national licensing examinations in medicine
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
4
-
5
Assessing competencies using milestones along the way
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
Relative effectiveness of high- versus low-fidelity simulation in learning heart sounds
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
ASPIRE: international recognition of excellence in medical education
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Coalition: the way forward for medical education
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
13
-
14
To every complex problem there is a simple solution
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
15
-
16
Future healthcare and its impact on education: A personal view
Veröffentlicht in Asia Pacific Scholar (Online)
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Could COVID-19 be our 'There is no alternative' (TINA) opportunity to enhance assessment?
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
20