-
1
-
2
Self-assessment in the health professions: a reformulation and research agenda
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
(Almost) forgetting to care: an unanticipated source of empathy loss in clerkship
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Slowing down when you should: a new model of expert judgment
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
12
The Power of Subjectivity in the Assessment of Medical Trainees
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
13
Exploring the changing learning environment of the gross anatomy lab
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
“Kids these days”: Reconsidering our conversations about Millennial learners
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
15
Point-of-care assessment of medical trainee competence for independent clinical work
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20