-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Author’s Response
Veröffentlicht in The Journal of the American Dental Association (1939)
VolltextArtikel -
7
Author’s Response
Veröffentlicht in The Journal of the American Dental Association (1939)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
When students prefer feedback to grades: Evidence from one course
Veröffentlicht in Journal of dental education
VolltextArtikel -
12
-
13
Lessons in Notoriety—what dentistry can learn from RBG
Veröffentlicht in Journal of dental education
VolltextArtikel -
14
-
15
Impact of Covid‐19 on dental hygiene educators: A national survey
Veröffentlicht in Journal of dental education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Can a spaced repetition software aid dental students? A pilot study
Veröffentlicht in Journal of dental education
VolltextArtikel -
19
Making the case for pass‐fail grading in dental education
Veröffentlicht in European journal of dental education
VolltextArtikel -
20
Online learning: Collaboration for a formative peer review program
Veröffentlicht in Journal of dental education
VolltextArtikel