-
1
-
2
Real-time KD-tree construction on graphics hardware
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Cone Tracing for Furry Object Rendering
Veröffentlicht in IEEE transactions on visualization and computer graphics
VolltextArtikel -
8
Effect of vaccination on Bordetella pertussis strains, China
Veröffentlicht in Emerging infectious diseases
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Efficient GPU path rendering using scanline rasterization
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
12
InstantTrace: fast parallel neuron tracing on GPUs
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
13
BSGP: bulk-synchronous GPU programming
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
A shading reuse method for efficient micropolygon ray tracing
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
18
Unbiased photon gathering for light transport simulation
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
19
A shading reuse method for efficient micropolygon ray tracing
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
20