-
1
Absence of parallel forms for the traditional individual intelligence tests
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
2
Factorial similarity of letter and number series comprising identical rules
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
3
The invariance of certain personality factors over four decades
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
4
Identical rules do not make letter and number series equivalent
Veröffentlicht in Intelligence (Norwood)
VolltextArtikel -
5
The Contents of Introductory Psychology Textbooks: A Follow-Up
Veröffentlicht in Teaching of psychology
VolltextArtikel -
6
Measuring behavioral, biosocial, and attitudinal correlates of fertility regulation
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
Reasoning ability in older adults measured through letter and number series
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
9
Gender differences in reasoning ability measured by letter series items
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
10
A Comparison of the WAIS and the WAIS-R for Ages 61-91 Years
Veröffentlicht in Psychological assessment
VolltextArtikel -
11
Gender differences on the WPPSI, the WISC-R, and the WPPSI-R
Veröffentlicht in Current Psychology
VolltextArtikel -
12
The equivalence of the WAIS-R and the WISC-R at age 16
Veröffentlicht in Journal of clinical psychology
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Psychosocial correlates of obesity control
Veröffentlicht in Journal of clinical psychology
VolltextArtikel -
16
-
17
The comparability of the WISC, WISC-R, and WPPSI
Veröffentlicht in Journal of clinical psychology
VolltextArtikel -
18
-
19
Evaluation of an Undergraduate Psychology Curriculum
Veröffentlicht in The Journal of experimental education
VolltextArtikel -
20
Perception of self and significant others by male and female alcoholics
Veröffentlicht in Journal of clinical psychology
VolltextArtikel