-
1
-
2
The use of social media in the B2B sales process: a meta synthesis
Veröffentlicht in RAUSP management journal
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Product (Un)availability and Shopping Mind-set in Sequential Purchases
Veröffentlicht in Consumer Behavior Review
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Dimensões de Autenticidade de Marca nos Contextos Brasileiro e Estadunidense
Veröffentlicht in Consumer Behavior Review
VolltextArtikel -
10
The Importance of the Interdependence in the Relationship With Brands
Veröffentlicht in Revista de gestão
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
A Influência do Poder no Relacionamento entre Consumidor e Marca
Veröffentlicht in Revista de administração contemporânea
VolltextArtikel -
14
-
15
Information search and decision-making in credit acquisition
Veröffentlicht in Consumer Behavior Review
VolltextArtikel -
16
Information search and decision-making in credit acquisition
Veröffentlicht in Consumer Behavior Review
VolltextArtikel -
17
-
18
THE EFFECT OF BRAND HERITAGE ON CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS
Veröffentlicht in Revista de administração de emprêsas
VolltextArtikel -
19
-
20