-
1
-
2
Physiological measurements in social acceptance of self driving technologies
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Technology Transfer Performance and Mindsets of TTO Staff: Evidence from Japan and Europe
Veröffentlicht in 産学連携学
VolltextArtikel -
7
-
8
Five user types of autonomous driving in Hungary
Veröffentlicht in Engineering management in production and services
VolltextArtikel -
9
-
10
Symbolic consumption in the case of brand communities
Veröffentlicht in Society and economy
VolltextArtikel -
11
-
12
Az önkontroll és az evési magatartás szerepe az elhízásban a fiatalok körében
Veröffentlicht in Táplálkozásmarketing
VolltextArtikel -
13
THE SPECIFIC APPEARANCE OF BRAND LOYALTY IN GENERATION Y CONSUMPTION
Veröffentlicht in Ekonomska istraživanja
VolltextArtikel -
14
The Specific Appearance Ofbrand Loyalty in Generation Y Consumtption
Veröffentlicht in Ekonomska istraživanja
VolltextArtikel -
15