-
1
A Philosophical Perspective on the Shapiro Report
Veröffentlicht in Paideusis (Saskatoon)
VolltextArtikel -
2
Inclusive Education: Beyond Popular Discourses
Veröffentlicht in The international journal of emotional education
VolltextArtikel -
3
-
4
Neoliberalism, Subversion and Democracy in Education
Veröffentlicht in Encounters in Theory and History of Education
VolltextArtikel -
5
Analytic Philosophy of Education: Development and Misconceptions
Veröffentlicht in Journal of educational thought
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Uprooting and Settling In: The Invisible Strength of Deficit Thinking
Veröffentlicht in LEARNing landscapes
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Engagement for what?: Beyond popular discourses of student engagement
Veröffentlicht in Leadership and policy in schools
VolltextArtikel -
13
Neoliberalism, Subversion and Democracy in Education
Veröffentlicht in Encounters on education
VolltextArtikel -
14
PHILOSOPHY AS POLICY, POLICY AS PHILOSOPHY: REVIVING A RADICAL RELATIONSHIP
Veröffentlicht in Antistasis
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Environmental Reflections: Insights from Dewey and Freire
Veröffentlicht in Journal of thought
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20