-
1
The Relationship Between Open Enrollment and School Bond Voting
Veröffentlicht in Educational administration quarterly
VolltextArtikel -
2
School Transit and Accessing Public School in Detroit
Veröffentlicht in Education and urban society
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Administrative context and novice teacher-mentor interactions
Veröffentlicht in Journal of educational administration
VolltextArtikel -
6
Organizational Climate in Schools Across the Archdiocese of Detroit
Veröffentlicht in Journal of Catholic education
VolltextArtikel -
7
Exiting Detroit for school: inequitable choice sets and school quality
Veröffentlicht in Journal of education policy
VolltextArtikel -
8
-
9
Person-Organization Fit and Research on Instruction
Veröffentlicht in Educational Researcher
VolltextArtikel -
10
Collegial Climate and Novice Teachers’ Intent to Remain Teaching
Veröffentlicht in American journal of education
VolltextArtikel -
11
School Climate and Student Mobility
Veröffentlicht in Leadership and policy in schools
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
The push and pull of open enrolment policy in metro Detroit
Veröffentlicht in Educational review (Birmingham)
VolltextArtikel -
15
Administrative Climate and Novices' Intent to Remain Teaching
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
16
District stressors and teacher evaluation ratings
Veröffentlicht in Journal of educational administration
VolltextArtikel -
17
Organizational Climate in Schools across the Archdiocese of Detroit
Veröffentlicht in Catholic education (Dayton, Ohio)
VolltextArtikel