-
1
School Transit and Accessing Public School in Detroit
Veröffentlicht in Education and urban society
VolltextArtikel -
2
The Relationship Between Open Enrollment and School Bond Voting
Veröffentlicht in Educational administration quarterly
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Exiting Detroit for school: inequitable choice sets and school quality
Veröffentlicht in Journal of education policy
VolltextArtikel -
9
Administrative context and novice teacher-mentor interactions
Veröffentlicht in Journal of educational administration
VolltextArtikel -
10
-
11
Organizational Climate in Schools Across the Archdiocese of Detroit
Veröffentlicht in Journal of Catholic education
VolltextArtikel -
12
Collegial support and novice teachers’ perceptions of working conditions
Veröffentlicht in Journal of educational change
VolltextArtikel -
13
Person-Organization Fit and Research on Instruction
Veröffentlicht in Educational Researcher
VolltextArtikel -
14
School Climate and Student Mobility
Veröffentlicht in Leadership and policy in schools
VolltextArtikel -
15
Collegial Climate and Novice Teachers’ Intent to Remain Teaching
Veröffentlicht in American journal of education
VolltextArtikel -
16
Teacher evaluation reform implementation and labor relations
Veröffentlicht in Journal of education policy
VolltextArtikel -
17
Examining Novice Teachers’ Socialization Into Unions
Veröffentlicht in Education and urban society
VolltextArtikel -
18
The Socialization of New Teachers into Teacher Unions
Veröffentlicht in Labor studies journal
VolltextArtikel -
19
-
20