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Lifting-Line Predictions for Induced Drag and Lift in Ground Effect
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Analytical Decomposition of Wing Roll and Flapping Using Lifting-Line Theory
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Propulsion Theory of Flapping Airfoils: Comparison with Computational Fluid Dynamics
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Lifting-Line Analysis for Twisted Wings and Washout-Optimized Wings
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Modern Adaptation of Prandtl's Classic Lifting-Line Theory
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Energy–Vorticity Turbulence Model with Application to Flow Near Rough Surfaces
Veröffentlicht in AIAA journal
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Predicting Maximum Lift Coefficient for Twisted Wings Using Lifting-Line Theory
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Review of Attitude Representations Used for Aircraft Kinematics
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Lifting-Line Analysis of Roll Control and Variable Twist
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Characteristic Length and Dynamic Time Scale Associated with Aircraft Pitching Motion
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Effect of Propeller Torque on Minimum-Control Airspeed
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Propeller Momentum Theory with Slipstream Rotation
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Estimating the Low-Speed Sidewash Gradient on a Vertical Stabilizer
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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