-
1
Algorithms for All: Can AI in the Mortgage Market Expand Access to Homeownership?
Veröffentlicht in AI (Basel)
VolltextArtikel -
2
Mitigating climate change: A role for regulations and risk‐taking
Veröffentlicht in Business strategy and the environment
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Aging Gracefully: Emerging Issues for Public Policy and Consumer Welfare
Veröffentlicht in The Journal of consumer affairs
VolltextArtikel -
10
Retailer power and supplier welfare: The case of wal-mart
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
11
Where's the Fine Print?: Advertising and the Mortgage Market Crisis
Veröffentlicht in California management review
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Is Ignorance Bliss? Consumer Accuracy in Judgments about Credit Ratings
Veröffentlicht in The Journal of consumer affairs
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
Giving Credit Where Credit is Due: The Psychology of Credit Ratings
Veröffentlicht in The journal of behavioral finance
VolltextArtikel