-
1
-
2
-
3
Generation Z buying behavior change in the COVID-19 pandemic context
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
4
-
5
Insights into classic theatre market segments
Veröffentlicht in Nase Gospodarstvo (English).
VolltextArtikel -
6
Predicting students unethical behaviour: Do attitudes lead towards intentions?
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
7
-
8
CAN FOOD BE A COMPETITIVE ADVANTAGE OF CROATIAN TOURISM?
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
9
13th International Congress on Public and Nonprofit Marketing
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
10
What drives organic food purchasing? – evidence from Croatia
Veröffentlicht in British food journal (1966)
VolltextArtikel -
11
GENERATION Z BUYING BEHAVIOR CHANGE IN THE COVID-19 PANDEMIC CONTEXT
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
12
Istraživanje političke apatije u Republici Hrvatskoj: smjernice za politički marketing
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Predicting students unethical behaviour: Do attitudes lead towards intentions?
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextWeb Resource -
16
CAN FOOD BE A COMPETITIVE ADVANTAGE OF CROATIAN TOURISM?
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
17
ISTRAŽIVANJE POLITIČKE APATIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ – SMJERNICE ZA POLITIČKI MARKETING
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextMagazinearticle -
18
-
19
-
20