-
1
Health of undocumented migrants in primary care in Switzerland
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
The pedagogical value of near-peer feedback in online OSCEs
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
5
Auditory local bias and reduced global interference in autism
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
6
Démarche d’évaluation des formations continues en santé : méthode et outils
Veröffentlicht in Revue médicale suisse
VolltextArtikel -
7
Optimiser le co-enseignement patient/professionnel de santé
Veröffentlicht in Santé publique (Vandoeuvre-lès-Nancy, France)
VolltextArtikel -
8
Method and tools for the assessment of continuing education in health
Veröffentlicht in Revue médicale suisse
VolltextArtikel -
9
Sante publique (Vandoeuvre-les-Nancy, France)
Veröffentlicht in Santé publique (Vandoeuvre-lès-Nancy, France)
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Simulation interprofessionnelle en visio-conférence
Veröffentlicht in Pédagogie médicale
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20