-
1
-
2
Design guidelines for Classroom Multiplayer Presential Games (CMPG)
Veröffentlicht in Computers and education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Direct Measurement of Cognitive Load in Multimedia Learning
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
9
Intelligence assessment with computer simulations
Veröffentlicht in Intelligence (Norwood)
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Assessment of Cognitive Load in Multimedia Learning Using Dual-Task Methodology
Veröffentlicht in Experimental psychology
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Neue Medien im Fremdsprachenunterricht
Veröffentlicht in Fremdsprachen lehren und lernen
VolltextArtikel -
16
-
17
Direct mass measurements above uranium bridge the gap to the island of stability
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
18
-
19
Improved high-precision mass measurements of mid-shell neon isotopes
Veröffentlicht in Nuclear physics. A
VolltextArtikel -
20