-
1
-
2
A proposed literature-based syllabus for EAP writing
Veröffentlicht in Journal of global education and research (Print)
VolltextArtikel -
3
The Risks and Benefits of Running Barefoot or in Minimalist Shoes: A Systematic Review
Veröffentlicht in Sports health
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Poor reading is characterized by a more connected network with wrong hubs
Veröffentlicht in Brain and language
VolltextArtikel -
8
-
9
The Effects of Prequestions on Classroom Learning
Veröffentlicht in Journal of experimental psychology. Applied
VolltextArtikel -
10
Comment on David J. Hand's Measurement: A Very Short Introduction
Veröffentlicht in Measurement (Mahwah, N.J.)
VolltextArtikel -
11
Neuroimaging and Reading Comprehension
Veröffentlicht in Journal of interdisciplinary studies in education
VolltextArtikel -
12
-
13
A Proposed Literature-Based Syllabus for EAP Writing
Veröffentlicht in Journal of global education and research (Print)
VolltextArtikel -
14
Neuroimaging and Reading Comprehension
Veröffentlicht in Journal of interdisciplinary studies in education
VolltextArtikel -
15
Assessing students' use of optional online lecture reviews
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20
From conventional to computer-adaptive testing of ESL reading comprehension
Veröffentlicht in System (Linköping)
VolltextArtikel