-
1
-
2
Ideas foundational to calculus learning and their links to students’ difficulties
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
3
School students’ preparation for calculus in the United States
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
4
Students' images of two-variable functions and their graphs
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
5
-
6
A Conceptual Approach to Calculus Made Possible by Technology
Veröffentlicht in Computers in the schools
VolltextArtikel -
7
Understanding the Derivative through the Calculus Triangle
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
8
Interaction or Intersubjectivity? A Reply to Lerman
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Quantitative Reasoning, Complexity, and Additive Structures
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20