-
1
Multi-scale modeling and rendering of granular materials
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
2
-
3
Fabricating translucent materials using continuous pigment mixtures
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
4
Volume Scattering Probability Guiding
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
5
Compositional neural scene representations for shading inference
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
6
Automatic Feature Selection for Denoising Volumetric Renderings
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
7
Deep Adaptive Sampling and Reconstruction Using Analytic Distributions
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
8
Path Guiding Using Spatio‐Directional Mixture Models
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
9
Efficient rendering of heterogeneous polydisperse granular media
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
10
Deep Compositional Denoising for High‐quality Monte Carlo Rendering
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
11
Recent Advances in Facial Appearance Capture
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
12
Neural Denoising for Deep‐Z Monte Carlo Renderings
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
13
The magic lens: refractive steganography
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
14
A Physically-Based BSDF for Modeling the Appearance of Paper
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20