-
1
Psychological factors and consumer behavior during the COVID-19 pandemic
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
How emotional is a banknote? The affective basis of money perception
Veröffentlicht in Psychological research
VolltextArtikel -
6
The Impact of CEO Narcissism on Earnings Management
Veröffentlicht in Abacus (Sydney)
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Pleasure before business: emotions and age effects on daily activity scheduling
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Updating the Chieti Affective Action Videos database with older adults
Veröffentlicht in Scientific data
VolltextArtikel -
16
-
17
Assessing the Italian innovative start-ups performance with a composite index
Veröffentlicht in Administrative sciences
VolltextArtikel -
18
-
19
The Role of Stress and Cognitive Absorption in Predicting Social Network Addiction
Veröffentlicht in BRAIN SCIENCES
VolltextArtikel -
20
Changing Decisions: The Interaction between Framing and Decoy Effects
Veröffentlicht in Behavioral sciences
VolltextArtikel