-
1
-
2
-
3
-
4
Can the design of glove dispensing boxes influence glove contamination?
Veröffentlicht in The Journal of hospital infection
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
The changing face of student nurse education and training programmes
Veröffentlicht in Wounds UK
VolltextArtikel -
9
The clinical credibility of nurse educators: Time the debate was put to rest
Veröffentlicht in Nurse education today
VolltextArtikel -
10
The role of education in developing tissue viability to meet the Quality Agenda
Veröffentlicht in Wounds UK
VolltextArtikel -
11
Heel ulceration – An exploration of the issues
Veröffentlicht in Journal of orthopaedic nursing
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Socialization of student nurses - the role of the mentor
Veröffentlicht in Learning in health and social care
VolltextArtikel -
15
The theory–practice relationship in nursing: A debate
Veröffentlicht in Nurse education in practice
VolltextArtikel -
16
Quality joint working with industry: the need to move beyond sponsorship
Veröffentlicht in Wounds UK
VolltextArtikel -
17
-
18
Being a real nurse – Concepts of caring and culture in the clinical areas
Veröffentlicht in Nurse education in practice
VolltextArtikel -
19
Quality accounts, quality indicators, QIPP and tissue viability: time to act
Veröffentlicht in Wounds UK
VolltextArtikel -
20
Interprofessional education in lower extremity wound care
Veröffentlicht in Wounds UK
VolltextArtikel