-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Development of pedagogical knowledge among learning assistants
Veröffentlicht in International journal of STEM education
VolltextArtikel -
6
Leveraging Purposes and Values to Motivate and Negotiate Reform
Veröffentlicht in Science education (Salem, Mass.)
VolltextArtikel -
7
Effects of the Learning Assistant Model on Teacher Practice
Veröffentlicht in Physical review. Physics education research
VolltextArtikel -
8
Moving Beyond the “Get it or Don’t” Conception of Formative Assessment
Veröffentlicht in Journal of teacher education
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
A brief history of physics education in the United States
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
13
-
14
PEER Physics: An evidence-based framework for inclusive physics curricula
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
15
-
16
100 Years of Attempts to Transform Physics Education
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
17
PRO1 The Burden of Heart Failure in Pulmonary Arterial Hypertension
Veröffentlicht in Value in health
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20