-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
England: teachers’ work under conditions of constraint
Veröffentlicht in Recherche & formation (Lyon, France)
VolltextArtikel -
6
-
7
Is the Effective Compromising the Affective?
Veröffentlicht in British educational research journal
VolltextArtikel -
8
-
9
Identity and transfer: a new focus for home-school knowledge exchange
Veröffentlicht in Educational review (Birmingham)
VolltextArtikel -
10
Être élève en Angleterre et en France
Veröffentlicht in Revue internationale d'éducation de Sèvres
VolltextArtikel -
11
Le métier d’enseignant en période de réformes: Le cas anglais
Veröffentlicht in Revue internationale d'éducation de Sèvres
VolltextArtikel -
12
-
13
Assessment in French primary schools
Veröffentlicht in Curriculum journal (London, England)
VolltextArtikel -
14
-
15
Promouvoir la qualité : comparaisons internationales et questions méthodologiques
Veröffentlicht in Éducation et sociétés
VolltextArtikel -
16
The Highs and Lows of Teaching: 60 Years of Research Revisited
Veröffentlicht in Cambridge journal of education
VolltextArtikel -
17
-
18
Le métier d’enseignant en période de réformes
Veröffentlicht in Revue internationale d'éducation de Sèvres
VolltextArtikel -
19
-
20