-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Using e-learning standards in educational video games
Veröffentlicht in Computer standards and interfaces
VolltextArtikel -
9
-
10
A Content-Centric Development Process Model
Veröffentlicht in Computer (Long Beach, Calif.)
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Scoping review of bioelectrical signals uses in videogames for evaluation purposes
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
14
Adaptive Units of Learning and Educational Videogames
Veröffentlicht in Journal of interactive media in education : JiME
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
TrivialCV: Competitive Activities for the Classroom Integrated in a Moodle Virtual Campus
Veröffentlicht in IEEE-RITA
VolltextArtikel -
19
Applying standards to systematize learning analytics in serious games
Veröffentlicht in Computer standards and interfaces
VolltextArtikel -
20
Applications of Simva to Simplify Serious Games Validation and Deployment
Veröffentlicht in IEEE-RITA
VolltextArtikel