-
1
-
2
-
3
-
4
Household food consumption, individual caloric intake and obesity in France
Veröffentlicht in Empirical economics
VolltextArtikel -
5
Private Labels, National Brands and Food Prices
Veröffentlicht in Review of industrial organization
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Measures of store loyalty in French food retailing
Veröffentlicht in Revue d'études en agriculture et environnement
VolltextArtikel -
12
-
13
Price Effects of Private Label Development
Veröffentlicht in Journal of agricultural & food industrial organization
VolltextArtikel -
14
Les marques de distributeurs : une strategie d'enseigne gagnante
Veröffentlicht in INRA sciences sociales
VolltextArtikel -
15
Price Effects of Private Label Development
Veröffentlicht in Journal of Agricultural & Food Industrial Organization
VolltextArtikel -
16
Price effects of private labels development
Veröffentlicht in Journal of agricultural & food industrial organization
VolltextArtikel -
17
Measures of store loyalty in French food retailing
Veröffentlicht in Revue d'études en agriculture et environnement
VolltextArtikel -
18
Measuring store loyalty in food retailing in France
Veröffentlicht in Revue d'études en agriculture et environnement
VolltextArtikel -
19
Price Effects of Private Label Development
Veröffentlicht in Journal of agricultural & food industrial organization
VolltextArtikel -
20
Retailer strategies in the food marketing chain
Veröffentlicht in Journal of agricultural & food industrial organization
VolltextArtikel