-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
AN INFORMATION TECHNOLOGY FOR THE SUPPORT FOR SOLVING THE ANALYSIS PROBLEM OF THE CUSTOMERS’ VALUE WITHIN THE ENTERPRISE CRM-STRATEGY IMPLEMENTATION
Veröffentlicht in Vestnik Nacionalʹnogo tehničeskogo universiteta "HPI". Seriâ Sistemnyj analiz, upravlenie i informacionnye tehnologii (Online)
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Development of tools to support data flow diagrams analysis process
Veröffentlicht in ScienceRise
VolltextArtikel -
17
Development of an approach to analysis and optimization of data flow diagrams
Veröffentlicht in ScienceRise
VolltextArtikel -
18
-
19
АНАЛИЗ И ОПТИМИЗАЦИЯ МОДЕЛЕЙ БИЗНЕС-ПРОЦЕССОВ В НОТАЦИЯХ EPC И BPMN
Veröffentlicht in TECHNICAL SCIENCES AND TECHNOLOG IES
VolltextArtikel -
20