-
1
Student-centred OdeL support in theology: Why? and how?
Veröffentlicht in Verbum et ecclesia
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Gamification as transformative assessment in higher education
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Religious Afrikaners, irreligious in conflicts
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
8
The triangle of effective education implemented for Theology
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
9
The traditional Afrikaans-speaking churches in dire straits
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
10
Change agency and higher education in South Africa
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
11
-
12
Erratum: Θεός, Father and the 'Holy Trinity' in the New Testament
Veröffentlicht in Verbum et Ecclesia
VolltextArtikel -
13
Digital game-based learning and technology-enhanced learning for theological education
Veröffentlicht in Verbum et Ecclesia
VolltextArtikel -
14
Θεός, Father and the ‘Holy Trinity’ in the New Testament
Veröffentlicht in Verbum et Ecclesia
VolltextArtikel -
15
The colonisation of South Africa : a unique case
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
16
A move towards heutagogy to empower theology students
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
17
-
18
God as one, with reference to Barth and the perichoresis doctrine
Veröffentlicht in Verbum et Ecclesia
VolltextArtikel -
19
Alternative assessment to enhance theological education
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel -
20
Theological education with the help of technology
Veröffentlicht in Hervormde teologiese studies
VolltextArtikel