-
1
Understanding professional learning in and for practice
Veröffentlicht in Professional development in education
VolltextArtikel -
2
Editorial: professional learning for praxis development
Veröffentlicht in Professional development in education
VolltextArtikel -
3
Learning leading - responsiveness in leading professional learning
Veröffentlicht in Professional development in education
VolltextArtikel -
4
-
5
Teachers translating new knowledge about middle leading in a school and a preschool
Veröffentlicht in Redress (Brisbane)
VolltextArtikel -
6
Using translation theory to understand and improve reforms in schools
Veröffentlicht in Redress (Brisbane)
VolltextArtikel -
7
To recognize oneself and others in teacher-researcher collaboration
Veröffentlicht in Educational action research
VolltextArtikel -
8
Läraragens i lärarlagsdiskussioner om Skolverkets allmänna råd
Veröffentlicht in Forskning & forandring
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Läraragens i lärarlagsdiskussioner om Skolverkets allmänna råd
Veröffentlicht in Forskning & forandring
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Teachers translating new knowledge about middle leading in a school and a preschool
Veröffentlicht in Redress (Brisbane)
VolltextArtikel -
20
Action research as professional learning in and through practice
Veröffentlicht in Professional development in education
VolltextArtikel