-
1
-
2
Design and implementation of GEmA: A generic emotional agent
Veröffentlicht in Expert systems with applications
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Simulation-based problem-solving environments for conflict studies
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Concepts for advanced simulation methodologies
Veröffentlicht in Simulation (San Diego, Calif.)
VolltextArtikel -
10
Software for simulation of combined continuous and discrete systems: a state-of-the-art review
Veröffentlicht in Simulation
VolltextArtikel -
11
Synergies of simulation, agents, and systems engineering
Veröffentlicht in Expert systems with applications
VolltextArtikel -
12
Clarifying Sustainable Development Concepts Through Role-Play
Veröffentlicht in Security dialogue
VolltextArtikel -
13
Ethical Thinking and Sustainability in Role-Play Participants: A Preliminary Study
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
14
-
15
Hybrid Active Learning Situations: Common Pools, Climate Change and Course Purposes
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
16
Do Videogames Simulate? Virtuality and Imitation in the Philosophy of Simulation
Veröffentlicht in Security dialogue
VolltextArtikel -
17
Communicating About Water Issues in Australia: A Simulation/Gaming Approach
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
18
Managerial Myopia in Mismanaging Renewable Resources: The GONE FISHING Game
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
19
LAND RUSH: Simulating Negotiations Over Land Rights - A ready-to-use simulation
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
20