-
1
-
2
Moral Self-Signaling Benefits of Effortful Cause Marketing Campaigns
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
3
Shining in the Center: Central Gaze Cascade Effect on Product Choice
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
4
Ethical attribute and brand concept congruity enhances brand evaluations
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
5
Brand Social Responsibility: Conceptualization, Measurement, and Outcomes
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
6
When and How Multitasking Impacts Consumer Shopping Decisions
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
7
-
8
Online Price Search: Impact of Price Comparison Sites on Offline Price Evaluations
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Execution novelty: Improving brand evaluations in cause sponsorship
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
18
Effects of Non-ideal Boundary Conditions on Vibrations of Microbeams
Veröffentlicht in Journal of vibration and control
VolltextArtikel -
19
-
20
P170 Serum levels of CEA and CA 15-3 in different subtypes of recurrent breast cancer
Veröffentlicht in Breast (Edinburgh)
VolltextArtikel