-
1
Ascribing Understanding to Ourselves and Others
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel -
2
-
3
On the Use and Misuse of Literacy: Comments on “The Mind on Paper”
Veröffentlicht in Interchange (Toronto. 1984)
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Thinking about representations: The case of opaque contexts
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Psychometric Properties of an Abbreviated Instrument of the Five-Factor Model
Veröffentlicht in Assessment (Odessa, Fla.)
VolltextArtikel -
12
-
13
Preschool children conflate pragmatic agreement and semantic truth
Veröffentlicht in First language
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Self-Ascription of Intention: Responsibility, Obligation and Self-Control
Veröffentlicht in Synthese (Dordrecht)
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20