-
1
Investigating feedback orientation in medical learners
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Faculty motivations for leading clinical clerkship electives: A qualitative study
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
How do attending physicians describe cognitive overload among their workplace learners?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
7
Impact of an Innovative Endowed Chair Program on Medical Educator Recipients
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
8
A faculty development workshop to support educator identity formation
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
9
Comparing observed and preferred instruction in robotic surgery
Veröffentlicht in Surgery
VolltextArtikel -
10
Aligning structures with values to sustain health professions education research
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Is there hardening of the heart during medical school?
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
16
Emotion in remediation: A scoping review of the medical education literature
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
17
-
18
Strengthening Teachers’ Professional Identities Through Faculty Development
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
19
Exploring how feedback reflects entrustment decisions using artificial intelligence
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
20
How clinical supervisors develop trust in their trainees: a qualitative study
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel