-
1
Local religious norms, corporate social responsibility, and firm value
Veröffentlicht in Journal of banking & finance
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Are Employees Safer When the CEO Looks Greedy?
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
7
Mood and Ethical Decision Making: Positive Affect and Corporate Philanthropy
Veröffentlicht in Journal of business ethics
VolltextArtikel -
8
The Role of Affect in Shaping the Behavioral Consequences of CEO Option Incentives
Veröffentlicht in Journal of management
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
CEO early‐life disaster experience and corporate social performance
Veröffentlicht in Strategic management journal
VolltextArtikel -
12
-
13
The impact of customer satisfaction on CEO bonuses
Veröffentlicht in Journal of the Academy of Marketing Science
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Does Customer Satisfaction Influence the Relationship between Earnings and Firm Value?
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
17
-
18
Customer satisfaction, earnings and firm value
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
19
Marketing Performance Measurement Ability and Firm Performance
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
20