-
1
-
2
-
3
Developing Graduate Marketing Programs for Economies in Transition
Veröffentlicht in Journal of marketing education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
INNOVATIVE ATTITUDES, VALUES, AND INTENTIONS IN ORGANIZATIONS [1]
Veröffentlicht in Journal of management studies
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
A Study of Key Communicators in Research and Development laboratories
Veröffentlicht in Group & organization management
VolltextArtikel -
16
-
17
Comment Codes: Improving Turnaround Time for Student Reports
Veröffentlicht in College teaching
VolltextArtikel -
18
Technology transfer from government laboratories to industrial markets
Veröffentlicht in Industrial marketing management
VolltextArtikel -
19
Comment Codes: Improving Turnaround Time for Students Reports
Veröffentlicht in College teaching
VolltextArtikel -
20
The Influences of Traditional Services on Library Use
Veröffentlicht in College & research libraries
VolltextArtikel