-
1
Decolonial pedagogy and the ethics of the global
Veröffentlicht in Discourse (Abingdon, England)
VolltextArtikel -
2
Pedagogy in Common: Democratic education in the global era
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
3
Conceptualizing the Carceral Turn: Neoliberalism, Racism, and Violation
Veröffentlicht in Critical sociology
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Inventing Democracy. Teaching and Togetherness
Veröffentlicht in Revista internacional de educación para la justicia social
VolltextArtikel -
7
Colonialidade: dimensões-chave e implicações críticas
Veröffentlicht in Revista X (Curitiba, Brazil)
VolltextArtikel -
8
Antiracist Solidarity in Critical Education: Contemporary Problems and Possibilities
Veröffentlicht in The Urban review
VolltextArtikel -
9
Inventando la Democracia. Enseñanza y Unión
Veröffentlicht in Revista internacional de educación para la justicia social
VolltextArtikel -
10
-
11
Pedagogy of the Impossible: Neoliberalism and the Ideology of Accountability
Veröffentlicht in Policy futures in education
VolltextArtikel -
12
-
13
Educational 'accountability' and the violence of capital: a Marxian reading
Veröffentlicht in Journal of education policy
VolltextArtikel -
14
-
15
Critical pedagogy beyond the multitude: Decolonizing Hardt and Negri
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
16
Race, Reason and Reasonableness: Toward an "Unreasonable" Pedagogy
Veröffentlicht in Educational studies (Ames)
VolltextArtikel -
17
Injury and accumulation: making sense of the punishing state
Veröffentlicht in Social justice (San Francisco, Calif.)
VolltextArtikel -
18
Injury and Accumulation: Making Sense of the Punishing State
Veröffentlicht in Social justice (San Francisco, Calif.)
VolltextArtikel -
19
Against coloniality: Toward an epistemically insurgent curriculum
Veröffentlicht in Policy futures in education
VolltextArtikel -
20